Prowadząc badanie, chcieliśmy rozpoznać, jakie znaczenie przypisywane jest kompetencjom miękkim i twardym na współczesnym rynku pracy przez osoby pracujące na różnych stanowiskach i w odmiennych branżach. Naszym celem było również zbadanie stopnia, w jakim respondenci są zadowoleni z ich aktualnego poziomu kompetencji miękkich oraz które z nich uważają za najistotniejsze.
Przygotowany raport oraz wnioski w nim zawarte mogą okazać się pomocne nie tylko dla osób stawiających pierwsze kroki na rynku pracy czy doświadczonych pracowników, ale również dla pracodawców.
Dodatkowy atut raportu stanowią zamieszczone w nim opinie praktyków biznesu i ekspertów w zakresie zarządzania, którzy komentują znaczenie kompetencji miękkich z perspektywy swojego doświadczenia zawodowego.
1.
Wstęp
Krótkie wprowadzenie w temat kompetencji
2.
Opis metodologii zrealizowanych badań
Szczegóły o formie i czasie realizacji badania
3.
Charakterystyka próby badawczej
Szczegółowe informacje na temat osób biorących udział w badaniu
4.
Znaczenie kompetencji na obecnym rynku pracy
Porównanie istotności wybranych kompetencji
5.
Podejście do rozwoju kompetencji miękkich
Stosunek do rozwoju kompetencji oraz kluczowe kompetencje miękkie do rozwoju w przyszłości
6.
Podsumowanie