Blog

Nasze artykuły

Empatia w design thinking, czyli z innowacją wśród ludzi

Tworząc innowacyjny produkt, pragniemy zyskać jak największe grono klientów. Nie trzeba być geniuszem ekonomii, aby stwierdzić, że przekłada…
Czytaj dalej

Jakub Strojek, grudzień 2023
Ten artykuł przeczytasz w 7 minut

4 mity na temat kreatywności [WIDEO]

Będąc nastolatkiem, uwielbiałem oglądać w telewizji program popularnonaukowy „Pogromcy Mitów”, gdzie prowadzący testowali prawdziwość pojawiających się w świecie plotek i opowieści. Dziś to ja wskażę Ci kilka fikcyjnych informacji i obalę 4 mity na temat kreatywności.
Czytaj dalej

Jakub Strojek, kwiecień 2023
Ten artykuł przeczytasz w 5 minut

4 zalety zastosowania design thinking w biznesie

Coraz większa popularność design thinking skłania do przemyśleń na temat zalet jego zastosowania w biznesie. Design thinking to…
Czytaj dalej

Jakub Strojek, styczeń 2023
Ten artykuł przeczytasz w 4 minuty

Kreatywność, twórczość i innowacyjność – czym różnią się te pojęcia

Czy spotkałeś się z sytuacją, w której ktoś wymiennie używał słów kreatywność, twórczość lub innowacyjność? Dowiedz sie czym się różnią!
Czytaj dalej

Jakub Strojek, grudzień 2022
Ten artykuł przeczytasz w 3 minuty

Co zrobić, aby być lubianym w pracy – 8 zasad

O czym decyduje to jak postrzegają Cię inni? Sprawdź 8 zasad, dzięki którym dowiesz się jak być lubianym w pracy, czy w szkole. Sprawdź!
Czytaj dalej

Joanna Dobosz, czerwiec 2022
Ten artykuł przeczytasz w 5 minut

Jak napisać przemówienie? Prezentacja biznesowa krok po kroku

Każde porywające przemówienie zostało najpierw napisane, a następnie wyćwiczone, tak by zachwycić słuchaczy. Sprawdź jak to zrobić!
Czytaj dalej

Ewa Rodzoń - Strojek, czerwiec 2022
Ten artykuł przeczytasz w 8 minut

Metoda 635. Poznaj technikę pisanej burzy mózgów

Dowiedz się czym jest metoda 635 i jak ją wykorzystać w celu przeprowadzenia pisanej burzy mózgów, która pozwoli wygenerować 108 pomysłów w 30 minut!
Czytaj dalej

Jakub Strojek, maj 2022
Ten artykuł przeczytasz w 5 minut

Relacje w pracy, czyli dlaczego nie chodzić na lunch samemu?

Według pracowników jednym z najważniejszych aspektów pracy jest dobra atmosfera. Zależy ona nie tylko od pracodawcy, ale również od Ciebie! Sprawdź!
Czytaj dalej

Joanna Dobosz, maj 2022
Ten artykuł przeczytasz w 6 minut
1 2 3 5